de vereniging

Historie

Volleybalvereniging Switch ’89 is een fusievereniging gevormd op 18 Mei 1989. De fusie is gevormd uit Delta en Zwijndrecht.

Missie

Volleybalvereniging Switch ’89 wil een verantwoorde volleybal sportaanbieder zijn in Zwijndrecht en omgeving voor jong en oud. Als vereniging staan we voor een gezonde balans tussen sportieve- en gezelligheidsactiviteiten. Wij willen een breedtesport aanbieder zijn en hechten veel waarde aan plezier en succesbeleving in het volleyballen. We streven ernaar dat zowel de recreatieve als de prestatieve sporter bij ons aan zijn trekken komt. Wij onderscheiden ons door ongedwongenheid, openheid, kleinschaligheid en saamhorigheid. Dit vertaalt zich ook door de gezamenlijke inzet voor de vereniging.

Visie

De vereniging wil de leukste en sfeervolste volleybalvereniging in Zwijndrecht en omstreken zijn. Bij Switch ’89 staat breedtesport centraal. De kwaliteit van volleybalsportbeoefening en het plezier daarin, willen we stimuleren en verbeteren. Leden kunnen de volleybalsport op zowel recreatief als competitief niveau beoefenen bij onze gezellige vereniging. Wij willen volleybalsport aanbieden voor jong en oud, voor talentvolle sporters en de minder talentvolle sporter.

trainingstijden

lid worden